piątek, 27 lipca 2018

Poszukuję kogoś chętnego do...

Witam wszystkich :)! Zajmuję się robieniem bajek animowanych. Poszukuję mężczyznę do podkładania głosu w animacji. Nieważne ilu z was się zgłosi, każda osoba coś dla siebie znajdzie :)! Piszcie, proponujcie znajomych, liczę na waszą pomoc ;).

Dana osoba będzie miała tylko 2 kwestie do powiedzenia w tym odcinku :). Za pomoc proponuję obserwację na blogu, yt, snapie, czy gdzie tam zechcesz :)!

Jak to wygląda?

Wysyłam wam gotowy scenariusz (w nim praktycznie wszystko jest też wyjaśnione) i zdjęcia, które wam pomogą w podkładaniu głosu. 

Kiedyś najpierw robiłam animację, a dopiero potem dodawałam czyjeś głosy, ale z czasem zrozumiałam, że to nie ma sensu. Często takie nagranie nie pasowało do zaanimowanych ust, więc postanowiłam najpierw zająć się głosami

To jest oczywiście za darmo, ale dużo się przy tym nie napracujecie, a będziecie się dobrze bawić wczuwając się w kogoś innego ;)

+Nie potrzebujecie żadnego specjalnego sprzętu, wystarczy sam laptop do nagrania, bądź telefon
+Jeżeli nie chcesz brać udziału - nie komentuj

Kontakt: natala.g18@wp.pl lub natalhaliayo@gmail.com 

4 komentarze:

  1. Szkoda, ze mężczyznę, bo byłabym chętna. ;-; Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne hobby, ogłoś się na Olx, albo jakichś grupach na FB. Tam szybciej znajdziesz chętnych mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń