niedziela, 20 sierpnia 2017

Władca pierścieni

Niedawno zakończyłam oglądać trylogię pod tytułem: ,,Władca pierścieni". Co o niej sądzę? 

Pierwsza część momentami mnie nudziła, ale była fajna. Natomiast ,,Dwie wieże" i ,,Powrót króla" to było według mnie cudo. Książek nie czytałam, aczkolwiek adaptacja zachęciła mnie do lektury i w przyszłości zamierzam kupić parę książek Tolkiena. Miejscami owszem, wieje nudą oraz co niektóre sceny są przedstawione aż w nazbyt dziecinny sposób. Mam tu na myśli głównie sceny (których było niemało), w których to bohaterowie cudem przeżywali. Jednakże całość prezentuje się świetnie. Wszystko wykonane zostało starannie, także do obrazu nie można się przyczepić.

filmweb.pl

Cała seria posiadała niesamowity klimat, a wszystko to dzięki aktorom, dobrze dobranej muzyce, animacji, czy chociażby językowi. Mowa postaci nadawała filmowi tego średniowiecznego klimatu.

Reasumując, ta trylogia jest genialna i polecam ją każdemu fanowi fantasy. Teraz zamierzam zabrać się za oglądanie ,,Hobbita" i mam nadzieję, że to również przypadnie mi do gustu.

A co wy myślicie?

32 komentarze:

  1. Ja uwielbiam wszystkie części, co jest dość nietypowe, ponieważ generalnie za fantastyką nie przepadam! :)
    http://haniamis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie przymierzam się do oglądnięcia!
    Bardzo fajny blog :)
    Obserwuję i będę wpadać częściej!!
    Zapraszam również do mnie:

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widziałam, ale mam ochote zobaczyć tą trylogię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądałam, jakoś nie przepadam za fantastyką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam całą trylogię Władcy pierścieni i Hobbita również. Zdecydowanie to pierwsze jest znacznie ciekawsze. Hobbit ma przeciągniętą akcję do tego stopnia, że moja koleżanka usnęła na tym w kinie;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham całym sercem od dzieciństwa :D Zostaje na dłużej ^^
    http://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam, ale jakoś mnie nie zachwycił. Mogę obejrzeć i nie drażni mnie, ale to nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam trylogię ze słyszenia. Kiedyś się do nie przymierzę.
    Póki co jedynie czytałam "Hobbit" ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mnie nie ciągnie do tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam :D Jakoś nie przepadam za takim typem filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja, ale ja niestety za takowymi filmami/książkami nie przepadam ;*
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jedynie oglądałam Hobbita, ale jak nie będę miała co robić to obejrzę Władcę Pierścieni ;)
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Władcę pierścieni. Oglądałam filmy i czytałam książki. Bardzo miło wspominam tę historię.

    Pozdrawiam.
    Kasia
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dosyć lubię, ale po kilku razach troszkę rzeczywiście zaczęły mnie nudzić :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam i lubię :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nigdy nie oglądałam całej trylogii, dlatego nie za bardzo mogę coś o niej powiedzieć. Nie wykluczam, że kiedyś obejrzę, ale na razie nie mam na to ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam nigdy, jakoś nie dla mnie i nie mogę się zabrać za to ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam, ale fajnie, że Tobie się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zacznijmy od tego, że nie da się porównać książki do filmu - wątki w książce są trochę bardziej rozbudowane, widać jaki ogrom pracy włożył Autor w tworzenie tego wielkiego świata. Natomiast film, właściwie każda część mnie zachwyciła. Piękne to było i z przyjemnością się oglądało.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do obserwacji ja już i czekam na Ciebie :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam trylogii. Czytałam natomiast książkę "Hobbit, czyli tam i z powrotem" oraz obejrzałam pierwszą część filmu. Książka zdecydowanie lepsza! Film dłużył mi się niemiłosiernie i nie dałam rady sięgnąć po drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja odpadłam przy (jakoś) 5-tym rozdziale Hobbita - książka wieje (i pewnie bardziej niż sceny w filmach, o których napisałaś) nudą. ,,Władcy Pierścieni" nie czytałam, może w przyszłości. Filmy natomiast oglądałam tak dawno, że nie pamiętam ile dokładnie miałam wtedy lat.

    Widze, ze jesteś tutaj nowa. Także miło mi Cię powitać w blogosferze.^^ W moim najnowszym poście napisałam kilka rad dotyczących blogowania. Jesli uznasz to za spam to wiedz, że najzwyczajniej w świecie nie chce mi się wypisywać wszystkiego tutaj.
    Tak czy inaczej życzę powodzenia. Już obserwuję i pozdrawiam. :3

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie części bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam w sumie chyba ze 40 razy. Jak byłam nastolatką miałam manię WP. Oglądałam prawie dziennie wszystkie 3 części. Czytałam również książki :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wielką fanką nie jestem, ale oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne filmy

    inspiracjepatrycjil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Władcy Pierścieni i Wiedzmina zdawałam maturę kocham to :D

    OdpowiedzUsuń
  28. "Władca Pierścieni" to dzieło, które darzę ogromnym sentymentem. Filmy są już dosyć stare, lecz mimo to, według mnie, w ogóle się nie zestarzały, co bardzo dobrze o nich świadczy. "Hobbit" jak dla mnie kontynuuje filmową dobrą passę i mam nadzieję, że kiedyś zekranizują jeszcze jakieś dzieło Tolkiena, bo jest to kawał naprawdę dobrego fantasy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń